Авторські розробки Lego

 

Авторська розробка

 

ПІБ учителя

Трушова Любов Миколаївна

Освітній заклад

КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір̕ я» Оріхівської міської ради Запорізької області

Клас

1

Освітня програма

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Р.Б.Шияна

Освітня галузь

Загально-навчальна

Тематичний тиждень

Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає»

Освітня стратегія (методика, техніка, технологія), у межах якої використовуються цеглинки LEGO

Розвиток критичного мислення.

Мета та завдання

На основі досвіду дітей та їх потреб допомогти проаналізувати, як техніка і технічне обладнання допомагають людям у побуті. Навчати безпечної поведінки у повсякденному житті та безпечного використання побутової техніки. Спонукати учнів до ефективної взаємодії одне з одним, а також із технікою. Сприяти відображенню отриманої інформації під час створення моделей, малюнків. Розвивати дрібну моторику руки дітей; наскрізні вміння: розв̕ язувати проблеми, творчо мислити, ефективно спілкуватися, керувати своїми емоціями, виявляти ініціативу.

Зміст

(текст, посилання на фото, відео, презентацію)

Тема дня «Як техніка допомагає в побуті?»

1.      Ранкова зустріч

v     привітання у колі друзів;

v     заповнення галявини настрою;

v     обмін інформацією

Учні тримають цеглинки LEGO (використовуються, як сигнальні картки)

Учитель задає запитання, а учні піднімають цеглинку відповідного кольору, відповідаючи на запитання.

à    Підніміть голубу цеглинку, у кого вранці вдома вмикали електрочайник.

à    Покажіть зелену цеглинку, хто вживав їжу, розігріту в мікрохвильовій печі.

à    В чиїй родині скористалися кавоваркою, підніміть червону цеглинку.

à    А в кого зранку відкривався холодильник, покажіть синю.

à    Підніміть жовту цеглинку ті, кому мама зранку прасувала одяг.

Після цієї вправи учитель підводить дітей до висновку, що всім нам удома потрібна побутова техніка та оголошує тему дня.

 

Тема дня «Яка роль роботів у житті людини?»

1.      Ранкова зустріч

Ø     заповнення «Галявини настрою»

Ø     привітання (стоячи в колі, діти називають свою улюблену іграшку)

Ø     гра «Чарівна скринька»

Діти намагаються відгадати, що там, задаючи питання вчителю. Якщо не вдається, то загадка допоможе:

«Сам – металевий, мозок – електричний»

2.      Творча робота в групах. Створення моделей роботів із конструктора LEGO.

à    Уявіть себе конструкторами техніки і створіть із цеглинок робота. При цьому, дотримуйтеся правил роботи в групі. Розподіліть ролі за підказкою в таблиці (у кожної групи ця таблиця):

Головний конструктор

Розробляє модель робота

Складальник

Виготовляє робота

Дизайнер

Підбирає деталі за кольором

Рекламіст

Презентує роботу групи, повідомляє, для чого цей робот потрібен.

 

   




3.      Підбиття підсумків. Рефлексія.

Складання башточки вражень із цеглинок LEGO.

à    Що нового дізналися? (синій)

à    Яке повідомлення було ключовим? (червоний)

à    Що корисного отримали від уроку? (свій колір)

à    Який колір настрою? (свій колір)

à    Яка інформація потребує удосконалення? (жовтий)

à    Ваше побажання(блакитний)

 


 

 

 

 Рефлексивна оцінка авторської розробки

 


Сфера

розвитку школяра

 

Наскрізні вміння

Фізична

Когнітивна

Емоційна

Креативна

Соціальна

Читання з розумінням

 

 

 

 

 

Уміння висловлювати власну думку усно і письмово

 

+

+

+

+

Критичне та системне мислення

 

+

 

+

 

Здатність логічно обґрунтовувати позицію

 

+

 

+

 

Творчість, ініціативність

 

 

 

+

+

Конструктивно керувати емоціями

+

 

+

 

+

Оцінювати ризики

+

 

+

 

+

Приймати рішення

 

 

 

+

 

Розв'язувати проблеми

 

 

 

+

 

Здатність співпрацювати з іншими людьми

 

 

+

 

+

 

Немає коментарів:

Дописати коментар